آموزش روغن موتور, روغن موتور یزدان اویل

فروش عمده روغن موتور

خرید عمده روغن موتور

سلام به یزدان اویلی های عزیز.
امروز در این بخش از فروشگاه “یزدان اویل” سعی داریم در مورد فروش عمده روغن موتور با هم صحبت کنیم و تمام بایدها و نباید ها به عنوان یک مصرف کننده روغن موتور و یا حتی یک اتو سرویس یا مکانیک را با هم بررسی نماییم. پس در صورتی که می خواهید روغن موتور را خریداری کنید، یا فروشگاه روغن موتور  یا اتوسرویس و مکانیکی دارید، همراه ما باشید تا بررسی‌های بیشتری را در زمینه فروش عمده و خرید عمده روغن موتور انجام دهیم.

اهمیت خرید روغن موتور

روغن موتور با توجه به اینکه در سال‌های اخیر نسخه های تقلبی و مشکل دار آن در بازار به مقدار بسیار فراوانی وجود دارد و افراد سودجو همواره مشغول تولید اینگونه محصولات هستند، به یکی از حساس ترین کالاهای مصرفی خودرو در حال حاضر تبدیل شده است. علت این حساسیت آسیبی است که روغن موتور های تقلبی به موتور خودروها وارد می‌کنند و این روزها با توجه به هزینه بسیار بالای نگهداری خودروها یعنی تعمیر قطعات داخلی موتور خودرو، شما باید به این نکته دقت فراوانی داشته باشید، که در صورت استفاده از روغن موتور های تقلبی هزینه‌های جبران‌ناپذیر و بسیار زیادی به خودروشما وارد می شود. حال چه برای خودروهای سواری، چه خودروهای سنگین که هزینه‌های نگهداری و تعمیر موتور آنها بسیار بالاتر است.

به عنوان مثال: خودروی پراید در صورت استفاده از روغن موتور پراید تقلبی ممکن است، چیزی حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه تعمیر موتور داشته باشد. همچنین یک خودروی دیزلی مانند یک بیل مکانیکی ممکن است چیزی بالای ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان هزینه  تعمیر موتور خودرو بابت استفاده از روغن موتور های تقلبی را شامل شود. پس در صورتی که فروشگاه روغن موتور دارید یا صاحب یک اتوسرویس هستید و یا می خواهید روغن موتور را در حجم بالا خرید و فروش کنید. حتماً باید دقت کنید که خرید روغن موتور یکی از مهمترین کارهاییست که باید انجام دهید چرا که اعتبار کار شما و در واقع هزینه های جاری تجارت دقیقا بستگی به نوع روغن موتوری دارد، که خریداری می‌کنید. پس حتما باید دقت کنید که روغن موتور های اصلی را خریداری کنید، که توسط شرکت ها و پالایشگاه های تولیدی خود محصول تولید شدند.

از کجا روغن تقلبی نخریم؟

فروشگاه ها و افراد مختلف و متفاوتی در حال حاضر در بازار روغن موتور ایران مشغول به فعالیت هستند. دقت کنید اعتماد کردن به همه این افراد عملاً یک کار اشتباه است و در بین همه این افراد قطعاً افراد سودجویی که از آنها در بالاتر نام برده شده وجود دارد. پس اگر میخواهید روغن موتور تقلبی نخرید، نباید به هرکسی اطمینان کنید. فروشگاه های بازرگانی و فروشگاه‌های بزرگ و نمایندگی های مجاز شرکت های مختلف و معتبر نفتی بهترین مکان برای خرید روغن موتور به صورت عمده می‌باشد. البته در بازار فروشگاه هایی هستند که با سال‌ها فعالیت دارای اعتبار زیادی در زمینه ی تهیه و توزیع روغن موتور هستند که شما می توانید از این فروشگاه هعا نیز محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.
هیچگاه از فروشنده های دوره گردی که نمی شناسید روغن موتور تهیه نکنید چون احتمال تقلبی بودن ای محصولات بسیار زیاد است و شما آسیب و هزینه‌های بسیاری به ازای استفاده از این روغن موتور ها می پردازید که بیشترین آسیبی که توسط شما پرداخت می شود خدشه دار شدن اعتبار کار شماست. در صورتی که در کار شما این عنوان پخش شود که شما روغن موتور های تقلبی استفاده می کنید، قطعا دیگر کسی به سمت فروشگاه شما نمی‌آید و شما متحمل هزینه‌های زیادی  برای جبران آن خواهید شد.

روغن موتور تقلبی چه بلایی سر ما می آورد؟

همانگونه که در بالا مطرح شد روغن تقلبی باعث ایجاد هزینه‌های زیاد برای موتور خودرو می شود. به عنوان مثال: یک خودرو به فروشگاه شما مراجعه می‌کند و شما از روغن موتور های تقلبی برای تعویض روغن این خودرو استفاده می کنید. در صورتی که روغن مورد نظر خودروی شما تقلبی باشد، خودرو آسیب دیده، قطعات درونی آن بعد از مدتی وارد هزینه‌های بسیار زیادی خواهد شد و شما و اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت.
قطعاً مالک خودرو این موضوع را در هنگام تعمیر متوجه می‌شود که خودروی مورد نظر بر اثر روغن تقلبی به این روز افتاده است پس بنابراین در سریعترین زمان ممکن به گوش همه ی اطرافیان می رساند که فروشگاه X یعنی فروشگاه شما دارای روغن های تقلبی است و باعث می‌شود که اعتبار شما زیر سوال برود. در عین حال احتمال شکایت و بررسی توسط سازمان‌های مختلف برای این موضوع وجود دارد و در صورت ورود بازرس مخصوص به این موضوع، طرح شکایت انجام شده و قطعا بعد از بررسی های لازم حق مشتری داده می شود و شما مجبورید هزینه تعمیر موتور خودرو را بدهید، که در کنار آن اعتبار شما نیز زیر سوال خواهد رفت.

پس یکی از مهمترین کارهایی که برای هر فروشگاه روغن موتور یا اتوسرویس و مکانیکی انجام می‌شود، خرید روغن موتور است و فروش عمده  روغن موتور یکی از مهمترین مسائل و چالش‌های افرادیست که دارای فروشگاه روغن موتور هستند یا از روغن موتور استفاده می کنند.

مراجع خرید روغن موتور اصل

همانگونه که گفته شد فروشگاه های معتبر قدیمی بسیار زیادی در تهران و شهرستان ها وجود دارند که شما می توانید از این فروشگاه ها روغن موتور های اصلی را تهیه کنید. این فروشگاه ها قطعاً روغن موتور ها را به صورت حواله و مستقیم از کارخانه های تولیدی تهیه کرده اند که شما می توانید به راحتی از این فروشگاه‌ها خرید کنید.
فروشگاه روغن موتور “یزدان اویل” نیز یکی از این فروشگاه ها می باشد که شما می توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه به صورت آنلاین و یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. انواع روغن موتور؛ فیلتر روغن، روغن هیدرولیک، روغن گیربکس، روغن ترمز، گریس و انواع محصولات روانکار در سبد محصولات فروشگاه یزدان اویل وجود دارد.
فروشگاه یزدان اویل در خرم آباد و استان لرستان واقع است. اما با توجه به اینکه دفتر و روابط مختلفی در بازار تهران توسط این فروشگاه ایجاد شده است. می تواند برای شما به سراسر ایران توسط شرکت های باربری روغن موتور و بقیه  محصولات روانکار و همچنین انواع فیلتر را ارسال کند. همچنین عاملیت های مختلف شرکتی توسط شرکت های معتبر نفتی مانند: بهران، ایرانول، پارس در بازار وجود دارند،و این فروشگاه ها می توانند به شما کمک کنند تا شما روغن موتور های اصلی و شرکتی را تهیه کنید.

حجم خرید روغن موتور عمده

شما نمیتوانید به یک کارتون یا دو کارتون خرید روغن موتور، خرید عمده بگویید. در صورتی که نیاز دارید روغن موتور را با قیمت مناسب تهیه کنید و همچنین روغن موتورهای مختلف و عرف بازار را تهیه کنید باید حجم خرید خود را بالا ببرید. با توجه به اینکه روغن موتور این روزها قیمت بالایی به خود دارد شما نیاز دارید که مبلغی بالای ۲۰ میلیون الی ۳۰ میلیون تومان تنها برای خرید ۱۰ الی ۱۵ کارتون روغن موتور صرف کنید، پس مواظب باشید که حتما باید حجم خرید شما چیزی حداقل ۲۰ الی ۳۰ کارتون باشد تا بتوانید روغن موتور را از عاملیت ها به صورت اصلی تهیه کنید. اعتبار شما همین سرمایه ایست که بابت خرید روغن موتور اصلی در اختیار مشتریان خود قرار می دهید پس مواظب باشید که روغن موتور را از فروشگاه های اصلی و معتبر تهیه نمایید.

از کجا به صورت عمده روغن موتور بخریم؟

همانگونه که در بالاتر در این مقاله گفته شد، فروشگاه های عاملیت معتبر شرکت های نفتی بهترین محل برای خرید روغن موتور هستند. همچنین فروشگاه “یزدان اویل” که در حال حاضر در حال خواندن این مقاله در وب سایت رسمی از یزدان اویل هستید، می تواند به عنوان یک مرجع خرید عمده  روغن موتور برای شما باشد. همچنین می توانید از پخش های مویرگی که در برخی از شهرها توسط شرکت‌های نفتی ارائه شده اند استفاده نمایید. پس شما منابع و مراجع مختلفی برای خرید روغن موتور اصلی دارید و می توانید در این مورد از کارشناسان یزدان اویل مشورت بگیرید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید یک خرید و فروش عمده روغن موتور راحت و با کیفیت را با بالاترین تضمین و بهترین کیفیت انجام دهید.

کلام آخر

اعتبار شما روغن موتور فروشگاه شماست.
شما باید بهترین و با کیفیت ترین روغن موتور را برای فروشگاه خود تهیه کنید، چرا که در صورت استفاده ی چند بار از روغن موتور های تقلبی، شما دیگر نمی توانید در آن محل و در آن شهر مورد نظر خود هیچگونه کاسبی داشته باشید چرا که قطعاً شما تحت تاثیر حرف ها و شکایات و حاشیه های مختلف این کار، یعنی استفاده از روغن موتور های تقلبی قرار می گیرید.
پس مواظب باشید که هیچگاه گول افراد سودجو را از این بابت نخورید. گول قیمت های کم را نخورید افراد مختلفی ممکن است روزانه با شما تماس بگیرند که شماره تماس شما را از پیج های اینستاگرام یا لیست های مختلف در آورده و شما را بابت قیمت های کم تحریک کنند. پس مواظب باشید تنها قیمت کم معیار خرید روغن موتور نیست. یزدان اویل در کنار شماست تا بهتر بتوانید خرید کنید.

author-avatar

درباره علی یزدانیان

از کودکی، علاقه خاصی به خودروها داشتم و بالاخره در سال 90 وارد کار مورد علاقم، یعنی بررسی و فروش تخصصی "روغن موتور و انواع فیلتر" شدم. در اینجا میخوام تجربیاتم رو در مورد انواع محصولات روانکار و همچنین روش های نگهداری از خودرو با شما درمیون بزارم. همراه من باشید.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “فروش عمده روغن موتور

  1. امیرحسین آذری گفت:

    سایتتون محشرههههه 😍😍

    1. یزدان اویل گفت:

      سلامت باشین ممنون از نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.