آموزش روغن موتور, روغن موتور یزدان اویل

بهترین روغن موتور برای دنا ای اف سون

خرید روغن موتور دنا

بهترین روغن موتور برای دنا ای اف سون

بهترین روغن موتور برای دنا ef۷

 موضوعی که امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. انتخاب بهترین روغن موتور برای دنا ای اف سون هست. روغن موتوری که برای هر خودرو پیشنهاد می شود. بستگی به موتور، آن خودرو دارد. ویژگی های مختلفی مثل اندازه سوپاپها، نوع مکش، جنس بدنه موتور، اویل پمپ یا پمپ روغن و دیگر مسائل باعث می‌شود که روغن موتور هر خودرو، متفاوت باشد.
بنابراین بهترین روش، برای انتخاب بهترین روغن موتور در ابتدا، مراجعه به دفترچه راهنمای خودرو است. سپس برای انتخاب برند روغن موتور مورد نظر، می توانیم از تجربه کسانی که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارند، بهره ببرید. کارشناسان فروشگاه “یزدان اویل” با سالها تجربه، در زمینه تهیه و توزیع انواع روغن موتور و روانکار خودرویی، در کنار شما می باشند. بنابراین می توانید در کنار ما باشید، تا در مورد بهترین روغن موتور، برای در آی اف سون، صحبت کنیم.

استاندارد بهترین روغن موتور برای دنا ای اف سون

در دفترچه راهنمای این خودرو، روغن موتوری با درجه گرانروی ۱۰w۴۰ پیشنهاد شده است. اما در فصول سرد، می توانید از روغن موتور ۵w۳۰ برای آن استفاده کنید. همچنین درجه API پیشنهاد شده  از SL به بالا می باشد و شما می توانید از روغن موتورهای SL SM و SN نیز، برای آن استفاده کنید. اما با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته اید، بهتر است که، از روغن موتور های با کیفیت تر یعنی SM,SN را برای خودرو استفاده کنید.

 

کیفیت بهترین روغن موتور برای دنا ای اف سون

کیفیت روغن موتور هر چه بالاتر باشد، قدرت محافظت روغن موتور قطعات درون موتور خودروی شما بیشتر می‌شود. لذا دقت کنید. اگر هزینه‌ای برای این موضوع می‌کنید در واقع نوعی سرمایه‌گذاری، برای نگهداری خودروی شماست. با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری و تعویض قطعات دنا ای اف سون، حتما از بهترین روغن موتور برای خودرو استفاده کنید.
نکته ای که باید برای انتخاب بهترین روغن موتور در نظر بگیرید، این است که، شما باید دقت کنید. که تاکنون از چه روغن موتوری استفاده کردید و در صورتی که از آن روغن موتور رضایت دارید، یعنی عدم دودزایی خودرو، عدم کاهش روغن موتور وعدم صدای ناهنجار، از طرف موتور، شما می توانید همان روغن موتور را دوباره در خودروی خود استفاده کنید.
اما در صورت عدم رضایت، می توانید پیشنهادات یزدان اویل را بررسی و از آنها استفاده نمایید. به  بررسی بهترین روغن موتور، برای دنا ef7 می‌پردازیم.

روغن موتور کاسترول مگناتک برای دنا ای اف سون

خرید روغن موتور مگناتک

بهترین روغن برای دنا

یکی از روغن موتور های پرطرفدار و پرمصرف که در دنا ef7 استفاده می شود، روغن موتور کاسترول مگناتک است. روغن موتوری که با درجه  گرانروی 10W40 و 5W30  و API به ترتیب SM و SN  تولید و به بازار ارائه شده است. شما می توانید هر کدام از این محصولات را در فروشگاه “یزدان اویل” تهیه و در محل آدرس خود دریافت کنید. این تضمین به شما داده می شود که تمام روغن موتورهای فروشگاه اینترنتی “یزدان اویل” از شرکت اصلی تهیه شده و شما نیز می توانید آنها را با خیال راحت برای خودرو خود استفاده نمایید. دقت کنید! روغن موتوری به خودروی خود اضافه کنید. که حتماً اطلاعات مربوط به دفترچه راهنما در آن نوشته شده باشد.
 

جهت خرید انواع روغن موتور مناسب خودروهای دنا اینجا را کلیک کنید.

 

روغن موتور توتال اماراتی برای دنا ای اف سون

روغن موتور دیگری که برای خودرو دنا ef۷ پیشنهاد می گردد. روغن موتور توتال اماراتی 7000 می باشد. که در ظرففلزی و بسته بندی ۴ لیتری  و 1 لیتری و تولید شده است که با توجه به حجم 5 لیتر مورد نیاز ای اف سون مناسب می باشد. این روغن موتور با درجه API SN بسیار با کیفیت و با قدرت محافظت بالا، از موتور خودروی شما، تهیه و تولید شده است. و در فروشگاه اینترنتی یزدان اویل موجود و در دسترس شما می‌باشد.

بقیه روغن موتور های  مناسب برای دنا ای اف سون

در صورتی‌که بودجه کمتری برای تعویض روغن موتور دنا ef۷ در نظر گرفته‌اید. می‌توانید از روغن موتور هایی مثل روغن موتور بهران سوپر پیشتاز ۱۰w۴۰، روغن موتور پارس سوپر پایا ۱۰w ۴۰، روغن موتور ایرانول ریسینگ ۱۰w ۴۰ و یا روغن موتور سوپر پاور اسپیدی ۱۰w۴۰ استفاده نمایید.
این روغن موتور ها هم، همگی در بخش فروشگاهی "یزدان اویل" موجود می باشد.

نتیجه گیری

برای انتخاب بهترین روغن موتور برای دنا ای اف سون، حتما بودجه و آن روغن موتوری که تاکنون در خودرو ریخته شده است را در نظر بگیرید. اگر روغن موتوری که در خودرو خود تاکنون ریخته اید، از آن رضایت دارید. همان روغن موتور را می توانید در ادامه نیز استفاده کنید. ولی در صورتی که رضایتی از آن روغن موتور ندارید می توانید از پیشنهادات "یزدان اویل" که در این مقاله مطرح شدند استفاده نمایید. در صورتی که هر گونه سوال یا پرسشی در مورد این موضوع دارید. می توانید در بخش نظرات همین مطلب، با ما در میان بگذارید تا کارشناسان "یزدان اویل"، در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ می دهند. لذا منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

  • https://yazdanoil ir/بهترین-روغن-موتور-برای-دنا-ای-اف-سون/ (26)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “بهترین روغن موتور برای دنا ای اف سون

  1. مجتبی سالاری گفت:

    خرید آنلاین هم دارید؟

    1. یزدان اویل گفت:

      سلام بله در بخش فروشگاهی میتونین سفارشتون رو بزارین.

  2. بهنام نظری گفت:

    چطوری می تونم باهاتون ارتباط بر قرار کنم

    1. یزدان اویل گفت:

      آدرس: لرستان، خرم آباد، خیابان شریعتی، روبه روی بانک تجارت، فروشگاه روغن موتور یزدانیان.
      شماره تماس: 06633418777

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.