نمایش 1–9 از 58 نتیجه

روغن موتور بهران تکتاز 20W50 حجم 0.95 لیتر

  • این محصول را در کارتن 24 عددی با قیمت تخفیف دار (همچنین کرایه حمل ارزان تر) بخرید. جهت مشاهده بسته 6 عددی این محصول روی لینک زیر کلیک کنید: بسته 24 عددی روغن موتور بهران تکتاز 20W50
  • ویسکوزیته:20W50
  • API:SG
  • حجم:0.95 لیتر
 

روغن موتور بهران سوپر پیشتاز 20W50 چهار لیتری

254,900 تومان
  • این محصول را در کارتن 6 عددی با قیمت تخفیف دار (همچنین کرایه حمل ارزان تر) بخرید. جهت مشاهده بسته 6 عددی این محصول روی لینک زیر کلیک کنید: بسته 6 عددی روغن موتور سوپر پیشتاز 20W50
  • ویسکوزیته:20W50
  • API:SL/CF
  • حجم:4 لیتر

روغن موتور بهران تکتاز 20W50 حجم 3.75 لیتر

199,000 تومان
  • این محصول را در کارتن 6 عددی با قیمت تخفیف دار (همچنین کرایه حمل ارزان تر) بخرید. جهت مشاهده بسته 6 عددی این محصول روی لینک زیر کلیک کنید: بسته 6 عددی روغن موتور بهران تکتاز 20W50
  • ویسکوزیته:20W50
  • API:SG
  • حجم:3.75 لیتر

صافی بنزین پژو پلاستیکی پرفلکس Perflex (طرح)

20,000 تومان
  • مناسب انواع خودرو پژو، سمند، دنا، رانا و تمامی خودورهایی که از صافی بنزین پژو استفاده می کنند.
  • جنس پلاستیکی درجه یک
  • کیفیت عالی کاغذ

روغن گیربکس بهران سمند 85W90 GL4 (حجم 1 لیتر)

99,000 تومان
  • تولید شرکت نفت بهران
  • درجه گرانروی 85W90 و API:GL4
  • روغن دنده خودرو های غیر اتوماتیک.

صافی بنزین پژو آلومینیومی پرفلکس Perflex (سترگ)

59,000 تومان
  • مناسب انواع خودرو پژو، سمند، دنا، رانا و تمامی خودورهایی که از صافی بنزین پژو استفاده می کنند.
  • جنس آلومینیومی درجه یک
  • کیفیت عالی کاغذ

روغن موتور وانت نیسان زامیاد

خودرو وانت نیسان نسل سوم نیسان جونیور که در ایران با نام های زامیاد، نیسان آبی و سایپا  آبی شناخته می شود خودروییست که برای بار اول در سال ۱۳۴۹ توسط شرکت زامیاد در ایران تولید شد. اما چندین سال بعد با عنوان سایپا ۲۴ تولید و عرضه گشت اما دوباره این روال بازگشت و در سال ۷۷ با نام زامیاد ۲۴ تولید شد اما در انتها از سال ۸۸ به بعد مدلهای جدید این خودرو به بازار عرضه شد که به ترمز ضد قفل و سیستم EBD، آپشنهای این خودرو بود. قطعا همه ی ما نیسان آبی را می‌شناسیم و آن را در خیابان ها دیده ایم. این خودروی بسیار قوی و کاربردی یکی از محصولاتی است که انواع روانکارهای آن در این دسته از محصولات یزدان اویل موجود می باشد.
این خودرو با توجه به قدرت و بدنه ی قوی‌ ای که دارد و در عین حال با توجه به حجم بدنه ی کوچک خود( نسبت به باری که حمله می‌کند) توانسته یکی از موفق‌ترین وانت های موجود در بازار ایران باشد. هرچند که ایرادات و انتقادات زیادی به سیستم موتور و برق این خودرو وارد است اما از لحاظ تحمل حجم بار قابلیت حجم تا ۵۰۰۰ کیلوگرم را دارد. یعنی چیزی بیشتر از حتی یک خاور می تواند بار حمل کند.
برای بازارهای شلوغ و محلی که توانایی تردد خودروهایی مانند خاور یا خودروهای دیزلی بزرگ نیست نیسان یک گزینه بسیار مناسب و حرفه ای برای حرکت در حتی کوچک ترین کوچه هاست. در ادامه همراه ما باشید تا انواع روانکارها، فیلتر ها و روغن موتور مورد نیاز انواع نیسان را بررسی کنیم. در این دست هم روغن موتور و فیلتر انواع مدلهای مختلف نیسان زامیاد موجود است. برای مشاهده محصولات تخصصی انواع نیسان و روانکارهای مربوط به آن در منوی بالا سمت راست در بخش زیر دسته های این بخش می‌توانید روی نام نیسان مورد نظر کلیک کنید.

خرید روغن موتور وانت نیسان زامیاد

بهترین روغن موتور برای وانت نیسان

روغن موتور وانت نیسان

وانت نیسان ها به مدل های مختلفی تقسیم می شوند؛
وانت نیسان های کاربراتوری که قدیمی ترند، وانت نیسان‌های انژکتور، وانت نیسان های دوگانه سوز و نیسان دیزل گازوئیل با مصرف سوخت گازوئیل.
هر کدام از این نوع خودروها روغن و فیلترهای مخصوص به خود را نیاز دارد که با کلیک بر روی دسته  مورد نظر در منوی سمت راست بالا می توانید جزئیات بیشتری در مورد اطلاعات فنی روغن‌ موتور و فیلتر های این خودروها پیدا کنید. اما نکته ی قابل توجه و به صورت خلاصه این است که همه ی آنها از روغن موتورهای ۲۰W۵۰ با API_SG به بالا استفاده می کنند. فقط نیسان های دیزل با سوخت گازوببل از روغن موتور های 15W40 با AP]_CI4 به بالا استفاده می کنند.
زمان تعویض روغن موتور انواع نیسان چیزی بین ۵ الی ۶ هزار کیلومتر است و حجم روغن موتور نیسان های غیر از گازوئیلی یعنی بنزین سوز یا دوگانه سوز، ۴.۵ لیتر با تعویض فیلتر روغن، اما حجم روغن موتور نیسان دیزل، ۵.۶ لیتر با تعویض فیلتر روغن می باشد.

انواع فیلترهای وانت نیسان

هرکدام از مدل ها و تیپ های مختلف وانت نیسان، فیلتر روغن یا فیلتر هوای مخصوص به خود را دارد.
فیلترهوا در تمام تیپ ها متفاوت است. فیلتر هوای نیسان کاربراتور یک حلقه ی دایره ای با قطر حدود ۲۵ سانتیمتر است. فیلتر هوای نیسان انژکتور و نیسان دوگانه سوز یک استوانه ای تقریباً با ارتفاع ۲۰ سانتی محکم با یک توری فلزی به دور آن می باشد و فیلتر هوای نیسان دیزلی استوانه‌ای با قد کوتاه تر، اما قطر بیشتر و آن هم با یک توری فلزی به دور آن می باشد. فیلتر روغن انواع نیسان نیز متفاوت است.
فیلتر روغن خودرو نیسان گازوئیلی نوع خاص خود را دارد که کاملا متفاوت است ولی فیلتر روغن نیسان های معمولی همگی یکسان هستند و در دو نوع پایه کوتاه و بلند در بازار معرفی می گردد. در این دسته از محصولات انواع فیلتر های این خودرو مشاهده می گردد. همچنین صافی بنزین خودروهای بنزین سوز نیسان به غیر از نیسان کاربراتوری در این دسته موجود می باشد.

روغن موتور وانت نیسان

خرید روغن موتور وانت نیسان

بقیه ی روانکارهای وانت نیسان

وانت نیسان همانند همه ی خودروهای دیگر روانکارهای دیگری دارد. نیسان با توجه به اینکه قدرت آن از طریق محور عقب منتقل می‌شود دارای یک دیفرانسیل در عقب  می باشد و گیربکس آن هم در جلوی خودرو تعبیه شده.
پس دو بخش در این خودرو وجود دارد که از روغن دنده یا واسکازین استفاده می کنند. همچنین برخی از نسخه های جدید نیسان دارای فرمان هیدرولیک هستند که فرمان آنها نیز از روغن هیدرولیک دکسترون دو خط بهره‌مند است.
روغن ترمز آنها نیز متفاوت است برخی از نیسان‌ها روغن ترمز دات ۳ با رنگ زرد و برخی از نیسان ها با روغن ترمز دات ۴ با رنگ آبی به بازار ارائه شدند. پس باید برای تعویض روغن ترمز مشاهده کنید که چه رنگی از روغن در خودروی شما استفاده شده است. حتما دقت کنید روغن ترمز، روغن هیدرولیک و روغن گیربکس نیسان باید هر دو سال یکبار یا هر ۶۰ هزار کیلومتر به صورت کامل تعویض گردد.
نوع روغن گیربکس برای خودرو نیسان های بنزینی در کلیه شرایط آب و هوایی از درجه گرانروی 85W90 و API_GL4 بهره‌مند باید باشد. روغن دیفرانسیل این خودرو نیز باید از درجه گرانروی 85W140 و API_GL5 برخوردار باشد اما می توان در شرایطی که API_GL5 در دسترس نبود از API_GL4 نیز برای این خودرو استفاده کرد. حجم روغن گیربکس خودرو نیسان ۳.۲ لیتر می باشد و حجم روغن دیفرانسیل این خودرو ۲.۴ لیتر است. پس برای تعویض آن باید از بسته‌بندی‌های ۴ لیتری واسکازین برای این خودرو تهیه کرد. یا می توانید به تعداد لازم از بسته بندی های یک لیتری واسکازین برای این خودرو تهیه کنید. در کنار ما باشد تا انواع محصولات روانکار خودرو نیسان را بتوانید به راحتی خرید کنید.