نمایش 1–9 از 46 نتیجه

روغن موتور بهران سوپر پیشتاز 10W40 چهار لیتری

399,000 تومان

صافی بنزین پژو پلاستیکی پرفلکس Perflex (طرح)

20,000 تومان
  • مناسب انواع خودرو پژو، سمند، دنا، رانا و تمامی خودورهایی که از صافی بنزین پژو استفاده می کنند.
  • جنس پلاستیکی درجه یک
  • کیفیت عالی کاغذ

روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 حجم 4 لیتر

صافی بنزین پژو آلومینیومی پرفلکس Perflex (سترگ)

59,000 تومان
  • مناسب انواع خودرو پژو، سمند، دنا، رانا و تمامی خودورهایی که از صافی بنزین پژو استفاده می کنند.
  • جنس آلومینیومی درجه یک
  • کیفیت عالی کاغذ

روغن موتور دنا پلاس توربو EF7

در این دسته از محصولات فروشگاه اینترنتی “یزدان اویل” انواع روغن موتور دنا پلاس توربو و انواع محصولات روانکار این خودرو مشاهده می گردد.
در ابتدا در مورد تفاوت روغن موتور دنا پلاس توربو با دنا پلاس معمولی صحبت می کنیم و سپس به ادامه بررسی مشخصات فنی انواع فیلتر های دنا پلاس توربو می پردازیم.

تفاوت روغن موتور دنا معمولی با دنا پلاس توربو

روغن موتوری که برای دنا پلاس توربو استفاده می شود در واقع از لحاظ استاندارد و سطح کیفی تفاوتی با روغن موتور دنا معمولی ندارد. بنابراین برای این خودرو از روغن موتوری با درجه گرانروی 10W40 و در فصول سرد از روغن موتوری با درجه ی گرانروی 5W30 استفاده می‌شود، همچنین سطح کیفی API روغن موتور مورد نیاز دنا پلاس توربو برابر با SL به بالا می باشد پس با توجه به ساختار مطرح شده روغن موتور دنا پلاس توربو تفاوتی با روغن موتورهای دنا های معمولی ندارد.

خرید روغن موتور دنا پلاس توربو

بهترین روغن موتور دنا پلاس توربو

فیلتر روغن دنا پلاس توربو

فیلترهای مختلفی برای هر خودرو احتیاج است دنا پلاس توربو نیز مانند همه‌ی خودروهای دیگر این فیلترها را نیاز دارند. فیلتر روغن این خودرو دقیقا مشابه با فیلتر روغن خودروی دنا معمولی و با خودروی سمند ملی مشترک می باشد که با جنس کاغذی چین دار توسط شرکتهای معتبر و مختلف تولید شده است.

بقیه فیلتر ها دنا پلاس توربو

فیلتر اتاق این خودرو نیز دقیقا مشابه با فیلتر اتاق خودروی دنا معمولی و انواع پژو و سمند می‌باشد.
صافی بنزین این خودرو نیز دقیقا مشابه همه‌ی خودروهای مطرح شده هست.

فیلتر هوا دنا پلاس توربو

 فیلتر هوای این خودرو با فیلتر هوای خودروی دنا معمولی یا همان ملی متفاوت است. این فیلتر کمی کشیده تر و دارای طول بیشتری می‌باشد.
دقت کنید انواع فیلترهای هوای خودروهای دنا پلاس توربو در این دسته از محصولات موجود می‌باشند و شما می‌توانید در پکیج های روغن موتور ما نیز این محصول را مشاهده کنید پس نگران خرید فیلتر هوای دنا توربو پلاس نباشید.

واسکازین یا روغن دنده دنا پلاس توربو

روغن واسکازین یا روغن دنده ی این خودرو نیز دقیقا مشابه دنا معمولی می باشد که از درجه گرانروی 75W80 و API GL4 به بالا برای این خودرو استفاده می شود. حجم روغن گیربکس دنا پلاس توربو نیز برابر با 2 لیتر می باشد. روغن ترمز این خودرو نیز با رنگ آبی و با استاندارد dot 4 استفاده می گردد. همچنین روغن هیدرولیک دنا پلاس توربو از روغن هیدرولیک های دوخط یا سه خط از برندهای مختلف استفاده می گردد.
تمام محصولات روانکار و مربوط به روغن موتور و سرویس تعویض روغن دنا پلاس توربو در این دسته از محصولات موجود می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایید.