نمایش 1–9 از 42 نتیجه

روغن موتور بهران سوپر پیشتاز 10W40 چهار لیتری

359,000 تومان

روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 حجم 4 لیتر

روغن هیدرولیک و گیربکس اتوماتیک دو خط بهران (حجم 0.98 لیتر)

119,000 تومان
  • مناسب فرمان هیدرولیک تمامی خودرو ها و همچنین گیربکس اتوماتیک
  • کیفیت Dexron دو خط
  • حجم:0.98 لیتر

روغن موتور جک s5

خودرو جک اس فایو S5 یک شاسی بلند چینی است که چندین سال است در جاده های ایران تردد می‌کنند. این خودرو از اواخر سال ۹۳ به صورت مونتاژ داخلی توسط کرمان خودرو راهی بازار شد که استقبال خوبی از این خودرو انجام شد. در سال ۱۴۰۰ نسخه ی نیوفیس آن نیز روانه ی بازار شد. نسخه ی اتوماتیک جک اس فایو S5 در سال ۱۳۹۵ برای بار اول به مشتریان تحویل داده شد. مشخصات فنی جک اس فایو به شرح زیر می باشد؛
جک S5 در دو نسخه اتوماتیک  و  دنده دستی به بازار ارائه شد. این خودرو در نوع اتوماتیک به جعبه دنده ۶ سرعته ی اتوماتیک دو کلاجه مجهز است. وزن جک اس فایو ۱۵۴۵ کیلوگرم می باشد حجم موتور در نسخه ی قدیمی آن ۱۹۹۷cc و سوخت رسانی آن چند نقطه ای می باشد. تنفس این خودرو توربو شارژ است و حداکثر قدرت آن ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه و در نسخه ی دنده دستی ۲۳۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. خوورو جک از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است و سیستم فرمان آن از نوع برقی می باشد. جک اس فایو یکی از خودروهای شاسی بلند چینی جذاب است که واقعاً با کیفیت خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. بازار دست دوم جک هم تقریباً نسبت به بقیه ی خودروهای چینی از بقیه بهتر است.

بهترین روغن موتور برای جک S5

خرید روغن موتور جک S5

خرید روغن موتور جک s5

خودرو جک S5 اس فایو هم مانند همه ی خودروها نیاز به روغن موتور دارد. روغن موتور این خودرو بسته به درجه ی هوا از درجه گرانروی یا ویسکوزیته ی متفاوتی برخوردار است. در فصل تابستان می توان از روغن موتورهایی با ویسکوزیته ی 10W40 برای خودرو جک s5 استفاده کرد اما در فصول زمستان بهتر است از روغن موتورهای 5W30 برای این خودرو استفاده کنید. ولی فقط در هوای سرد می توان از روغن موتورهای ویسکوزیته پایین برای این خودرو استفاده کرد چرا که مصرف روغن موتور در صورتی که فشار بیشتری به موتور بیاید، با روغن موتورهای 5W30 بیشتر است. مواظب باشید که حتماً از لحاظ کیفیت هم استانداردهای لازم را داشته باشد. از لحاظ کیفیت API روغن موتور جک s5 باید بالاتر از SL باشد یعنی نسخه ی SM,SL و یا SN برای خودرو جک مورد استفاده است.
موتور این خودرو به دو نوع تقسیم می شود؛ نسخه قدیمی، نسخه به روز شده.
جک های جدید ۴.۵ لیتر روغن موتور با تعویض فیلتر احتیاج دارند ولی جک s5 قدیمی ۵.۵ لیتر روغن موتور با تعویض فیلتر روغن، به روغن موتور احتیاج دارد. مواظب باشید که بیشتر یا کمتر از این میزان روغن موتور به خودروی شما اضافه نشود. تمامی روغن موتور هایی که این استانداردهای لازم را دارند در این دسته از محصولات فروشگاه “یزدان اویل” موجود است. کافیست روی هر محصول کلیک کرده و جزئیات آن را مشاهده کنید. حتماً باید به اندازه کافی روغن موتور برای خودرو جک تهیه نمایید؛ برای جک های معمولی و قدیمی باید یک بسته ۵ لیتری و یک بسته ۱ لیتری یا یک بسته ۴ لیتری و یک بسته ۲ لیتری روغن موتور تهیه کنید ولی برای جک های جدید که چهار و نیم لیتر روغن موتور احتیاج دارند، یک بسته بندی ۵ لیتری و یا یک بسته بندی ۴ لیتزی به همراه یک بسته بندی ۱ لیتری برای خودروی شما کافی است.

انتخاب روغن موتور برای جک S5

فیلترهای خودرو جک S5 اس فایو

فیلتر های این خودرو هم مختص همین خودرو می‌باشد. فیلتر روغن جک S5 اس فایو با هیچ خودروی دیگری مشترک نیست و حتما باید از فیلتر های استاندارد توسط شرکت های معتبر که برای خودرو جک اس فایو تولید شده استفاده کنید. چرا که در صورت استفاده از فیلتر های غیر استاندارد، قطعا روغن موتور به میزان کافی به بالای موتور نمی‌رسد و اسطهکاک موتور بالا رفته و عمر مفید قطعات داخل موتور به شدت کاهش می‌یابد.
پس حتماً از فیلتر روغن های استاندارد برای خودرو جک s5 اس فایو استفاده کنید. همچنین با هر تعویض روغن بهتر است که فیلتر روغن جک S5 اس فایو را کاملا تعویض کرده و در کنار آن فیلتر هوای خودرو جک اس فایو نیز مختص همین خودرو است که در سر راه تنفس این خودرو قرار می گیرد با توجه به اینکه سیستم توربو شارژ ابن خودرو حساس است حتماً باید فیلتر هوا را با هر بار تعویض روغن تعویض کنید. اتاق جک نیز یک فیلتر مستطیلی بزرگ دارد که حتماً باید تعویض گردد چرا که در صورت عدم تعویض باعث ایجاد بوی بد داخل کابین می‌گردد. صافی بنزین جک اس فایو نیز یک راه ورودی و راه خروجی دارد و اندازه ی آن کمی بزرگتر از فیلتر بنزین پژو ۴۰۵ است و مخصوص همین خودرو است. حتما از فیلتر های استاندارد برای خودروی خود استفاده کنید و با هر بار تعویض روغن حتماً تمامی فیلتر ها را به صورت کامل تعویض نمایید.
گیربکس جک S5 در دو نوع دنده دستی و دنده اتوماتیک تولید شده است. گیربکس اتوماتیک جک S5 اس فایو ۶.۵_۶ لیتر روغن FFL_2 روغن ATF سه خط هم می توان برای جک S5  استفاده کرد. اما گیربکس دنده دستی جک اس فایو ۲لیتر روغن 75W80 یا 75W90 با API یا سطح کیفی GL4 به بالا استفاده می کند. حتماً باید روغن گیربکس چه در نسخه اتوماتیک و چه در نسخه دستی هر ۶۰۰۰۰ کیلومتر یا هر دو سال یکبار به صورت کامل تعویض گردد. دقت کنید که با هر بار تعویض روغن می توانید از اتوسرویس بخواهید که این مایع یا این روانکار موجود درون موتور خودروی شما را بررسی و چک کند تا در صورت کاهش یا عدم کیفیت به بررسی بیشتر آن بپردازد. روغن ترمز خودرو جک اس فایو نیز از دات ۴ و آبی رنگ می باشد. ظرفیت آن ۷۷۰ میلیمتر در نسخه های قدیمی و ۰/۴ لیتر در نسخه های جدید می‌باشد. روغن ترمز نیز هر دو سال یکبار به صورت کامل باید تعویض گردد. حتما دقت کنید با هر بار تعویض روغن تمامی روانکارهای دیگر خود را بررسی و چک کنید. فیلتر ها نیز در هر تعویض روغن باید تعویض گردد برای خودرو جک S5 اس فایو همانطور که در دفترچه راهنمای این خودرو نوشته شده است، کم شدن روغن یک امر طبیعی است و در صورتی که میزان این کم شدن در حد نرمال باشد مشکلی برای خودروی شما پیش نمی‌آید و نیاز به نگرانی نیست و فقط باید مواظب باشید که در صورت کاهش روغن به صورت سرریز به آن روغن موتور اضافه کنید چراکه روغن موتور یک مایع مصرفی در خودرو است. نسبت مصرف روغن به مصرف سوخت باید ۰/۳ درصد باشد بنابراین به طور مرتب سطح روغن موتور را کنترل کنید.
بهترین وقت برای این کار در هر نوبت سوختگیری یا پیش از سفر های طولانی می باشد. برای اندازه گیری دقیق سطح روغن موتور تا خنک شدن موتور ثبت کنید. برای اطلاع از محل قرار گیری گیج، درب کاپوت را باز کرده و ابتدای زرد رنگ گیج را می توانید درون موتور مشاهده کنید و آن را کشیده و روغن موتور باید بین محدوده مینیمم یا حداقل و ماکسیمم و حداکثر باشد.

یزدان اویل در کنار شماست.